Om mig

søndag den 20. februar 2011

En blog... Hmm??

Jaeh.. Nu har jeg så fået oprettet en blog, og seriøst, det var ikk nemt! Haha :D Det er faktisk lidt en underlig følelse, men på den gode måde :D
Bloggen bliver mest om mig selv og det jeg tænker og oplever, men også hvis jeg nu opdager noget heeelt vildt godt, f. eks. hvis jeg finder en opskrift på slankechokolade eller noget i den stil, så bliver i de første som får det af vide. Og omvendt kan jeg måske også skrive et spørgsmål og så vil jeg meget gerne høre jeres mening, som kommentar self.
Så alt i alt bliver det en lille fritidsinteresse ;)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. iih bliver fedt at følge med framover sidsel!^^

    /philippa philippafrederiksen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med din nye blog (:

    - Kit

    SvarSlet